2 stycznia 2013

Ci, którzy mnie inspirują



Czytając książki, czerpię z nich pełnymi garściami... Inspirują mnie zarówno autorzy, jak i postacie fikcyjne... Każda opowieść zmienia mnie jako osobę, kształtuje charakter, pozwala ciągle wierzyć w marzenia... Gdy czytam, nigdy nie czuję się samotna... Siadam w fotelu, zaparzam świeżo mieloną kawę, włączam muzykę i świat przestaje dla mnie istnieć...


Lista moich inspiracji nie jest zamknięta, czeka na mnie jeszcze tyle książek...




Pisarze, autorytety i pasjonaci...








Irena Sendler









Beata Pawlikowska










Szymon Hołownia














Helen Keller













Anne Sullivan


























































 Nick Vujicic






Julia Child











Julie Powell




 







 Victoria Donda













Lubna Ahmad Al-Hussein















Haruki Murakami






Chrissie Wellington



































Meszuge






 MUZYKA














Postacie fikcyjne





Anna M.




1 komentarz:

Recent Posts