1 stycznia 2013

O mnie.... z przymrużeniem oka... :)



Cóż mogę o sobie napisać?




Formalnie: nauczycielka w podstawówce i księgowa (stare dzieje). Prywatnie: niepoprawna marzycielka i idealistka, miłośniczka książek (z tego powodu cierpi na tym jej budżet domowy), uzależniona od czekolady :) i kawy, uwielbia kabarety, codziennie obiecuje sobie, że będzie mniej mówiła, więcej milczała, ale jak zwykle buzia jej się nie zamyka, choć najczęściej mądrze mówi... Gdy wreszcie zamilknie, to zapewne czyta lub je... :) A blog? Jest próbą połączenia wszystkich pasji Anny M.: czytania, uczenia, myślenia o świecie...i całej reszty... czyli taki "słodki bigos intelektualny"... Poza tym wszystkim napisano nawet piosenkę o Annie M. (no może niekoniecznie o mnie, ale pasuje)




Może oddam głos muzyce... Gdy byłam mała, bardzo podobała mi się piosenka Seweryna Krajewskiego: "Anna Maria", niestety mój tata zapisał mnie w urzędzie jako Anna Małgorzata - błąd naprawiłam dopiero na bierzmowaniu ;). 

Po latach zrozumiałam, że tytułowa Anna Maria nie miała szczęśliwego życia i stała tak w tym oknie smutna i ciągle czekała na utraconą miłość. Aaaaa!!!!!  No, ale na szczęście, powstała kolejna piosenka ("Anna M."), opowiadająca o dalszych losach Anny Marii...  Nie muszę zatem stać w długiej kolejce do urzędu i z desperacją w oczach błagać zdezorientowaną urzędniczkę o zmianę imienia uzasadniając piosenką i chęcią znalezienia jednak miłości mojego życia...  Ufff!!!!

"Anna M"... I tu już mogę się podpisać rękami i nogami :) TO O MNIE w 200%



"Prawie ten sam pejzaż
Ale nie pamiętam śladów,
które zatarł czas.
Nawet w tamtym oknie
Zmierzch rysuje inną twarz
Inni ludzie wokół
Inne światła w mroku,
Drzew w południe dłuższy cień.
Gdzie jest dzisiaj Anna
Gdzie jest teraz Anna M.? 

      ... daleko, blisko tak
      ... za pierwszy lepszy sen
      ... odeszła kiedyś Anna M
 
Była ze mną wszędzie
Była, jest i będzie.
Chce, czy nie chce -wraca znów.
W wierszu, w rytmie godzin,
W ciszy która szuka snu,
W niepokoju zdarzeń,
W niepewności wrażeń,
W sprawach które niesie dzień.
Gdzie jest dzisiaj Anna,
Gdzie jest teraz Anna M.?

      ... daleko, blisko tak
      ... za pierwszy lepszy sen
      ... odeszła kiedyś Anna M


Idzie znów ulicą wiatru się nie wstydząc,
Ma w ramionach cały świat,
Chmur wysokie żagle,
Każdą barwę, każdy kwiat
Z niebem ponad głową
Idzie, nie wiem dokąd.
Tylko tyle o niej wiem.
Gdzie jest dzisiaj Anna,
Gdzie jest teraz Anna M.?"


Ale zobaczcie zresztą sami.....


Anna M. - Cugowski & Zalewski & Silski

 


:) Pozdrawiam serdecznie :)






Anna M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recent Posts