2 marca 2013

czekoladowy weekend





Znalazłam w sieci ciekawy blog (zresztą Blog Roku 2012) From movie to the kitchen, a w nim genialny wpis na temat filmu "Czekolada" i pojawiających się tam słodkości :)  Wczoraj jeszcze raz włączyłam sobie film, wzięłam pudełeczko czekoladek i zapomniałam o całym świecie... Dziś rano oczywiście ów świat przypomniał mi się, kiedy pod łóżkiem chowałam wagę łazienkową. Ale co tam :) Jest sobota. 

Kolejny blog o "Czekoladzie" to Przepisy filmowe. Ciasto czekoladowe wygląda smakowicie, dlatego mam plan: zrobię w ten weekend coś czekoladowego :) Może to będą trufle, a może właśnie gateau au chocolat? Nie wiem, idę na zakupy, tzn. zaraz po szkoleniu na temat teatru dziecięcego (ufff, ale będzie pewnie nudno, nie ma jak teoretycznie mówić o pracy z dziećmi, bez dzieci). To będzie magiczny weekend, z kawą, czekoladą, muzyką i książką. Potem mały spacer (wiosna jakoś zawitała do Poznania), a na koniec może małe spotkanie ze znajomymi :) No cóż sama nie mogę tego wszystkiego zjeść!


Kto ma ochotę dziś na czekoladki? Biegnę na szkolenie, potem zakupy i do kuchni....

Anna M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recent Posts