3 kwietnia 2013

Szamanka radzi...





Myśl z "Kalendarza" Beaty Pawlikowskiej:
ze strony www.beatapawlikowska.com

"Nie zaczynaj od narzekania. Znajdź pięć powodów do radości. Pomogę ci: 
  1. Mam fajny dach nad głową
  2. Mogę marzyć.
  3. Mogę coś zmienić jeśli zechcę.
  4. Uśmiecham się.
  5. Na co czekasz? Teraz twoja kolej".



Moja kolej? No dobrze. Pięć dobrych myśli na dzisiejszy dzień.

  1. Wyspałam się.
  2. Mam przed sobą dzień na zmianę czegoś w moim życiu.
  3. Nie mam debetu na koncie.
  4. Za trzy miesiące lato.
  5. Dziś dzień powrotu do pracy :)


A Wasze pięć powodów do radości?

Anna M.





5 komentarzy:

  1. 1.Wreszcie zacząłem myśleć o swoich sprawach!
    2.Mam wystarczająco wiele planów, żeby z części bez problemu zrezygnować.
    3.Wychodzę i wyjdę wkrótce z debetów.
    4.W głowie mam kolejne plany do nie realizacji :).
    5.Czuję i widzę wiosnę, mimo jej pozornego braku.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dorzucam dziś:
    1. Zaplanowałam pójść na basen :)
    2. Skończyłam wcześniej pracę, więc mogę poczytać
    3. Usłyszałam miły komplement
    4. Piję pyszną kawę
    5. Przymierzałam śliczne buciki na obcasie

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miły blog... Mi radość daje praca, praca i jeszcze raz praca :) pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ta niewielka zmiana strony wyszła jej na lepsze :)
    Z budżetem domowym można sobie poradzić. Biblioteki od dłuższego czasu dysponują nowościami i można to sprawdzać przez internet mając kartę biblioteczną. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany czasem są konieczne ;) A ja, jak to kobieta, często zmienną bywam... I to w sobie lubię ;)

      Do biblioteki zawsze mi za daleko, zresztą jestem chyba niepoprawnie zakochana w książkach, bo baaaaaaaaardzo lubię mieć własne, dlatego do pracy chodzę piechotą, a kasę odkładam na wyprawę do raju zwanego księgarnia... (lub allegro) ;)

      Pozdrawiam i dziękuję za częste odwiedzinki

      Anna M.

      Usuń

Recent Posts