28 czerwca 2013

Wakacyjne plany czytelnicze ;)



Witam już wakacyjnie :) Oj - słodkie lenistwo ;) Zwłaszcza, że mam zwichniętą nogę w kostce i niestety z moich planów podróżniczych muszę chwilowo zrezygnować, aż wyleczę kontuzję.



Postanowiłam zrobić spis książek, które kupiłam w roku szkolnym, ale niestety nie miałam czasu przeczytać. Wakacje to doskonała okazja na nadrobienie zaległości, pamiętam, jak tupałam w sklepie i kleiłam się do witryny, żeby zdobyć te książki...  Mój kolega zabrania mi wchodzić do księgarni, a empik omijamy z daleka, bo wie, że w moim przypadku skończy się to debetem na karcie... Właścicielka mieszkania dziwi się, że poczta odwiedza nas kilka razy w tygodniu z paczką... (to uciążliwe ponoć)  Ale koniec!!!!!  :) Odkryłam paczkomaty :) :) :) Hi Hi ! No i zrobiłam interes roku ;) Sprzedałam mojemu ukochanemu braciszkowi mój czytnik ebook-ów (Pyruska), a sama zamówiłam z Amazonu ślicznego Kindelka :) CUDO! Nawiasem mówiąc, mój brat jest przykładem tego, że w każdym wieku można zacząć czytać książki. Pamiętam, że w dzieciństwie nienawidził książek, i ja, albo mama czytałyśmy mu lektury i opowiadałyśmy, żeby chociaż miał 2 z polskiego. A teraz? Ma 31 lat i od 3-4 lat pochłania książki jedna za drugą i nikt nie wie, kiedy i jak to się zaczęło! SZOK! Widać - to się ma we krwi i nie da się tego zwalczyć - to moja mama przecież w dzieciństwie dostała nagrodę za przeczytanie wszystkich książek w naszej wiejskiej bibliotece ;)


Ale wróćmy do moich planów na wakacje:
















                  "W dżungli zabija się anioły ..." Binka de Breton








         
    







              "Rok biblijnego życia" A. J. Jacobs










          "Kontakt" Carl Sagan 








          
    










              "Dzień miodu" Annia Ciezadlo


















        Stephen Clarke - Seria "Merde" (mam chyba wszystkie :)

















i wiele innych, na które się "przypadkowo" natknę w księgarniach :)



Anna M.
eioba

6 komentarzy:

  1. "Poradnik pozytywnego myślenia" jest już na mojej półce i czeka. Szybkiego wyleczenia kontuzji i udanych, zasłużonych wakacji życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę dużo wolnego na czytanie...
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pozycję piękne, i idealne dla mnie:) Mnie żeby nie kusił Empik, to mąż z Gdańska porwał mnie do powiatowego miasta. Ale cwaniak , nie zakumał, że mam tu Matrasa, a i internet jest jeszcze:) :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do brata, to widocznie sprawdza się twierdzenie "że mężczyźni dojrzewają do pewnych decyzji, z czasem":) Zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja ostatnio kupiłam w Znaku kilka książek, bo... była promocja - każda za 9.90 ! Ale że się uzbierało 70 zł to już inna bajka ;)

      Brat czyta i czyta - pewnie masz racje! :) Co do Twojego męża i moich kumpli - faceci nigdy nie prześcigną inteligentnych kobiet... zwłaszcza zakupoholiczek ;)

      Pozdrawiam wakacyjnie

      Anna M.

      Usuń
  4. Świetna lista:) U mnie plany są takie, że chcę przeczytać pozycje przerabiane na historii literatury niemieckiej w następnym semestrze, co by się przygotować :) Wakacje z Schillerem i Goethe'm czas zacząć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts