24 lipca 2013

Wyróżnienie Liebster Blog Award...



Już zastanawiałam się, co dalej z moim blogiem. Trochę się on ostatnio zmienia i dziś jeszcze nie wiem, jaką przybierze formę... 
A tu... nagle....
 Miła niespodzianka! Mój blog otrzymał wyróżnienie czytelników  
Liebster Blog Award.
 
 

 

o wyróżnieniu:
 
 
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Wyróżnienia zwykle otrzymują blogi o mniejszej liczbie obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. 
Następnie Ty nominujesz kolejne blogi, informujesz wybranych autorów oraz zadajesz im 11 pytań”



Zabawne to wyróżnienie - trochę jak łańcuszek, ale daje możliwości rozpowszechnienia bloga w sieci i poznania blogerów. Można spotkać interesujące osoby, wartościowe teksty i ciekawe strony. Cele są zatem pozytywne, więc biorę udział :) Z uśmiechem i "przymrużeniem oka" :)



Oto pytania od Darki:



1. Ulubiona książka z dzieciństwa to?
  •  "Królowa Śniegu" Hansa Christiana Andersena    
2. Czy Twoim zdaniem ludzie (żeby nie użyć stwierdzenia gwiazdy) z szeroko rozumianego show biznesu powinny brać się za pisanie książek?
  • Moim zdaniem każdy, kto ma ochotę może napisać książkę.  Niesprawiedliwe jest to, że celebryci, ze względu na swoje nazwisko, szybko znajdują wydawcę i już nikogo nie interesuje, jaki jest poziom owych "głębokich przemyśleń"...  Można znaleźć oczywiście świetne książki, ale dużo jest też niestety .... sami sobie dopowiedzcie... ;)
3. Gdzie najczęściej czytasz?
  • Najczęściej czytam wieczorami i nocą. Robię sobie pyszną kawę, kiedyś też miałam miseczkę ciasteczek, dziś jabłko udaje czekoladę. Czytam przeważnie w moim pokoju...
  4. Tylko tradycyjna książka, czy e- i audio -booki również?


  • Moja postawa się zmienia. Kiedyś czytałam tylko książki w formie papierowej, bo kocham mieć książki na półce. W moim pokoju zawsze było mnóstwo książek, które pokochałam. Najlepiej mi się myśli w otoczeniu książek. Uwielbiam stare antykwariaty i księgarnie. Ostatnio jednak kupiłam czytnik Kindle i .... zakochałam się w ebookach. Niestety nie potrafię słuchać audiobooków... No chyba, że poczytał by mi książkę jakiś przystojny facet...
5. Gdyby wolno Ci było ocalić tylko 1 książkę na świecie, co by to było? 
  • BIBLIA
6. Kolekcjonujesz książki, czy po przeczytaniu oddajesz innym? 
  • Mam wiele moich ulubionych książek, z którymi nie zamierzam się rozstać... Niektóre pożyczam, inne oddaję lub wymieniam... 
7. Kogo nominowalibyście do literackiego Nobla?
  • Szymon Hołownia, ze względu na rzadką umiejętność pisania o wierze i Kościele współczesnym językiem... 
8. Najgorsza książka, z którą kiedykolwiek się zetknęliście to?
  • Nie ma takiej, zwyczajnie starannie wybieram książki, dużo czytam o nich zanim kupię lub zasięgam opinii blogerów i znajomych... 
9. Czy okładka ma znaczenie?   
  • Oczywiście, że okładka ma znaczenie. W dzisiejszych czasach kupuje się najczęściej oczami.Co prawda - nie ocenia się książki po okładce, ale i tak sądzę, że ładne wydanie sprawia, że czyta się milej. Dla mnie ważny jest też druk i tekstura kartek...
10. Lubicie gadżety okołoksiążowe?
  • Powiem krótko - zakładki ciągle gubię, ale od miesiąca zakochana z wzajemnością w Kindle. 

11. Cz obejrzeliście kiedykolwiek lepszą filmową adaptację niż książkowy pierwowzór?


  • Nigdy nie widziałam adaptacji lepszej od książki. Wiem, że młodzież wychowuje się wyłącznie w kulturze TV, mp3 i Bóg wie,  czego jeszcze (bo ja już nie nadążam). Książka daje jednak możliwość uruchomienia wyobraźni, wykreowania bohaterów. Film, choćby nie wiem, jak dobry, pozostawia nas biernymi, podaje wszystko "na tacy" i to w zamyśle reżysera. Każda postać potem wygląda, jak Brad Pitt lub Angelina Jolie. A ja mam inne wyobrażenia i nie zamierzam się zniewolić Hollywood.



MOJE PYTANIA:


1. Jaka jest Twoja największa pasja w życiu?
2. Dlaczego piszesz blog?
3. Gdybyś miał/a napisać książkę, jaki byłby jej tytuł?
4. W jaki sposób pisząc blog/książkę/tworząc muzykę można zmienić swoje życie?
5. Jakie jest Twoje życiowe motto?
6. Jakie cechy charakteru u nauczyciela/ przewodnika/ autorytetu są najważniejsze?
7. Co inspiruje Cię do podejmowania nowych wyzwań i działania?
8. Gdybyś stał/a się niewidzialny/a na jeden dzień - co byś zrobił/a?
9. Jakie są, Twoim zdaniem, największe wyzwania dla ludzkości w tym tysiącleciu?
10. Gdybyś mógł zadecydować o pokojowym rozwiązaniu jednego konfliktu na ziemi, którą "wojnę" (obecnie się toczącą) byś wybrał/a i dlaczego?
11. Jaki wpływ ma jednostka na losy świata?


Dziękuję za nominację do Liebster Blog Award :) Postaram się oczywiście sprostać temu, czego się podjęłam, nadal pisać i dzielić się moimi pasjami :)


Anna M.
P.S. Moje nominacje:

http://ewapiekarska.pl/blog/

http://readaktor.blogspot.com/

http://annastrzelec-drugaporazycia.blogspot.com/

http://ksiazkapsychologiczna.blogspot.com/

http://niecodziennikliteracki.blox.pl/html

http://misjamars.wordpress.com/


Kolejne nominowane blogi pojawią się niebawem :)





2 komentarze:

  1. Świetne i niebanalne pytania wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję! Dodam, że udało mi się już uporać z Twoimi ciekawymi pytaniami, a odpowiedzi możesz znaleźć poniżej:

    http://readaktor.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts