22 sierpnia 2013

Książka wyruszyła w swoją drogę....


Miło mi poinformować, że książka "Dzika droga" rozpoczęła swoją własną przygodę... Wczoraj spakowała się, zabrała czapkę i adres docelowy. Po długiej rozmowie, przekonałam ją, że plecak jest za ciężki (kto czytał "Dziką drogę" wie, o czym mówię), a czapka jest moja! Zostawiła więc wszystko w pokoju w kąciku i zabrałam ją na pocztę...





Więcej o dalszych losach i fascynujących przygodach przeczytasz na blogu Angeli i oczywiście u mnie w zakładce "projekt PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ...". Mam zatem nadzieję, że kolejni uczestnicy będą przesyłali też do mnie swoje wrażenia z pobytu u nich książki, zdjęcia i takie tam różne....

Anna M.




Powodzenia. Pierwszy przystanek - u Angeli P.

2 komentarze:

  1. Książka dotarła bezpiecznie! Informacja na moim blogu zamieszczona, zbieram już powoli zgłoszenia, aby wyłonić kolejnego szczęśliwca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę!!!!! :):):):) Super, że książka dotarła :) Cieszę się bardzo :) Przyjemności w czytaniu i czekam na przemyślenia :) Pozdrawiam i dzięki za miłego maila. Z pewnością dziś wieczorem napiszę o tym na moim blogu...

      Anna M.

      Usuń

Recent Posts