20 sierpnia 2013

projekt PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ - wyniki konkursu :)



Przypominam, że projekt "PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ" jest moją prywatną inicjatywą. Regulamin został przestawiony tutaj i wierzę, że każdy, kto wylosuje książkę potraktuje akcje poważnie, czyli  z przymrużeniem oka :)






Z radością ogłaszam wyniki losowania. Nad przebiegiem losowania czuwała "komisja kontroli gier i zakładów" w składzie: JA ;) :) :) 









Po "zwolnieniu blokady" losy znalazły się w bębnie "maszyny losującej".














Sama też zagrałam Sierotkę Marysię i ...pomerdałam, pomerdałam  i wylosowałam!







A oto wynik:

Angela P.   / ksiazkimojakofeina@gmail.com


GRATULUJĘ. Jeszcze dziś wysyłam maila, a gdy tylko zdobędę adres, książka wyruszy w drogę :)

Pozdrawiam

Anna M.


3 komentarze:

  1. Super! Naprawdę bardzo się cieszę, bo to fantastyczna inicjatywa!^^
    Czekam na książkę, aby ją przeczytać i przesłać dalej z jakąś cząstką mnie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Postaram się już jutro ją wysłać :) GRATULUJĘ :)

      Usuń
  2. Milego czytania. I gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts