29 sierpnia 2013

projekt PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ - pierwszy przystanek




U Angeli (23-28.08.2013)



19.08.2013

Wyniki pierwszego losowania
                  Wyniki pierwszego losowania i pierwsza podróż książki do Angeli P.


       
22.08.2013  
  
Pierwsza podróż do Angeli P. 
              
                  Książka spakowała plecak, zabrała mapę i adres i ruszyła  drogę...










 
23.08.3013 

Pierwsze chwile "Dzikiej drogi" u Angeli 
 
               Angela na swoim blogu napisała: 

"Miła niespodzianka!^^ Siedzę sobie przy kawie, a tu mój przyjaciel listonosz przyprowadza mi gościa - powieść "Dzika droga", która zatrzymuje się u mnie w ramach akcji Anny Matysiak "Przeczytaj i podaj dalej". W środku znalazłam liścik od pomysłodawczyni całej akcji z kilkoma miłymi słowami na dobry początek.

(...)


 "Jest to, moim skromnym zdaniem, bardzo ciekawa akcja. Mamy okazję nie tylko przeczytać książkę, ale także zaznaczyć w niej swoją obecność, szukać śladów innych czytelników, porównywać, odnajdywać wskazówki... Mnóstwo, mnóstwo możliwości!!! Zjednoczenie książkowych moli w jednej powieści! Jak będzie wyglądała ta książką, gdy skończy swoją podróż? Ile miejsc zobaczy? Ile oczu ją przeczyta? Ile serc zostanie przez nią poruszonych? Ciekawa jestem niezmiernie"

Otrzymałam tez pierwsze zdjęcia (tu więcej o pierwszych chwilach w domu Angeli...)





mail od Angeli do mnie:

"Witam:)
Wyszło idealnie!
Właśnie wróciłam do domu z trzydniowego wyjazdu w poszukiwaniu mieszkania na kolejny rok studiów. Przebrałam się, zrobiłam sobie kawkę i ktoś zapukał do drzwi... Listonosz! Wręczył mi paczkę od Ciebie. Lepiej być nie mogło:) Dziękuję bardzo za liścik i zdanie "Czasem różne drogi się nagle spotykają". Prawda to, drogi się spotykają, rozwidlają, zakręcają, zawsze po coś, zawsze w najlepszym dla nas momencie. W to chcę wierzyć. 

Zabieram się zatem do czytania, dzisiejsza noc będzie nocą "Dzikiej drogi".
Oto pierwsze zdjęcie Twojej książki w podróży! Myślę, że możną ją i nawet tego e-maila dołączyć do jej "Pamiętnika z podróży".

Pozdrawiam:)

Miłe... :) prawda?




            
26.08.2013 
    
recenzja "Dzikiej drogi" na blogu Angeli


fragment recenzji Angeli:

"Czytanie tej książki było dla mnie szczególne. Poprzedzała je bowiem radość z tego, że udało mi się zostać wylosowaną przez Annę Matysiak, która postanowiła właśnie tę powieść wysłać w podróż. Poprzedzały je moje oczekiwania i plany, że czytając ją, sama odbędę podróż do własnego wnętrza, coś uporządkuję, poszukam odpowiedzi. Dodatkowo przez cały czas czułam na sobie wzrok mojej poprzedniczki, Ani. Co rusz, napotykałam się na ślady jej obecności, czytałam krótkie wiadomości, zwracałam uwagę na to, co by mi umknęło, ale Ania to zauważyła. Sama też starałam się czytać uważnej niż zazwyczaj, dodatkowo, czego nigdy nie robię i co bolało mnie na początku, podkreślałam ulubione fragmenty, pisałam to, co przyszło mi do głowy i miałam to niesamowite uczucie, że ktoś po mnie będzie czytał te zapiski, być może mu się spodobają, pomyśli o mnie, o tej mnie, która czytała niedawno te same słowa… Magiczne, prawda?:)" 

więcej znajdziesz tutaj



28.08.2013 

Angela losuje nowego właściciela "Dzikiej drogi" i książka rusza w dalszą podróż...





"Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy... ale nie podróż "Dzikiej drogi" ! Ona nadal trwa, a teraz właśnie zaczyna się jej nowy etap. Po prawie tygodniu w moim domu pora znaleźć dla niej kolejnego gospodarza". 




Angela wylosowała Anę :) Dalszych informacji o losach książki szukajcie zatem na blogu Any 




IDEĘ  PROJEKTU  I  WSZYSTKIE  POSZCZEGÓLNE  PRZYSTANKI
ZEBRANO  I  OPISANO 
TUTAJ

Create your own banner at mybannermaker.com!

KLIKNIJ NA OBRAZEK







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recent Posts