5 września 2013

projekt PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ - drugi przystanek


U Any 
(30.08-04.09.2013)



30.08.2013

Książka znalazła na chwilę nowy dom... Ana rozpoczęła czytanie i mam nadzieję, że będzie jej się podobało...  


Ana pisze na swoim blogu: 

"Dodatkowo w książce znalazłam kopertę z listami od Angeliki P., mojej poprzedniczki, a także od pomysłodawczyni całej tej akcji. W kopercie znalazłam też piękną pocztówkę i papierowe serduszko, które możecie zobaczyć na zdjęciu na dole :)"







Widzę, że zawartość listu się powiększa :) Cieszę się i czekam na kolejną relację :)

Anna M.







04.09.2013  

Recenzja "Dzikiej drogi" u Any


Ana pisze: 

"Jestem pełna podziwu dla Cheryl. Nie tylko dla tego, że miała odwagę podjąć wyzwanie i przejść PCT. Podziwiam ją głównie za to, jak zdołała wyjść na prostą. Nie tylko przeszła drogę z Kalifornii do Oregonu, ale też wspinaczkę z dna własnej egzystencji, aż na sam szczyt. Odnalazła siebie i pokonała swoje słabości. Mimo bólu i zmęczenia, psychicznego i fizycznego, nie poddała się i wytrwała do końca. Nie poddała się, a ja tę cechę bardzo cenię w ludziach.



Zdarzało mi się wielokrotnie, że znajomi dziwili się mojemu pedantyzmowi przy układaniu
Książka gotowa do drogi...
książek i chorobliwemu dbaniu o nie. Co słyszałam w takich sytuacjach? Tego typu stwierdzenie: ,,przecież to są TYLKO książki!’’. Ja zawsze ze stoickim spokojem odpowiadam, że dla mnie to zawsze będą AŻ książki. ,,Dzika droga’’ jest wyjątkowa. To AŻ książka i TYLKO książka, właśnie w takiej kolejności.



Gdy zaczęłam czytać książkę Cheryl Strayed ogarnęło mnie przerażenie, że prędzej się popłaczę, niż zaznaczę jakiś fragment i pozwolę sobie cokolwiek w niej zanotować. Przełamałam się jednak, gdy zobaczyłam jaką frajdę sprawiają mi dopiski Ani i Angeliki, które przetarły mi na tym polu szlaki. Z niecierpliwością czekałam na każde kolejne podkreślenie, czy parę słów. Sama też z uśmiechem zostawiałam po sobie jakieś ślady".

/Całość recenzji przeczytasz tutaj/



Dostałam też bardzo sympatyczny email od Any:

 Aniu! Właśnie skończyłam pisać recenzję ,,Dzikiej drogi'' i wybrałam kolejną osobę, do której trafi. Miałam ogromną frajdę z czytania krótkich zapisków Twoich i Angeliki, a także z większą uwagą czytałam zaznaczone przez Was fragmenty. Dzięki temu wszystkiemu ta książka zyskała duszę, a przyjemność z czytania była podwójna. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w akcji i muszę przyznać, że wybór tej książki przez Ciebie był bardzo trafny :)
Pozdrawiam,
Ania B.



04.08.2013
 
Dziś książka ruszyła do Tosi :)


Tosia napisała:  


"Już nie mogę się jej doczekać! :) czerwony dywan już rozłożony, paparazzi czekają :)"  (tutaj znajdziesz ten komentarz)





IDEĘ  PROJEKTU  I  WSZYSTKIE  POSZCZEGÓLNE  PRZYSTANKI
ZEBRANO  I  OPISANO  TUTAJ



Create your own banner at mybannermaker.com!

KLIKNIJ NA OBRAZEK





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recent Posts