30 września 2013

projekt PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ - piąty przystanek

U Kasi   (19-30.09.2013)




19.09.2013       Powitanie "Dzikiej drogi" przez Kasię



Kasia napisała: 
"Wczoraj obiecałam Wam małą niespodziankę :) Niesamowicie cieszę się, że mogę wziąć udział w tej akcji, ale wszystko od początku. 
"Przeczytaj i podaj dalej" jest pomysłem Anny Matysiak, który swoją drogą bardzo mi się spodobał. W sierpniu wyruszyła w świat z rąk Ani książka pt. "Dzika droga" Cheryl Strayed. Do mnie trafiła dzięki Tosi, do której serdecznie Was zapraszam :) Cieszę się tym bardziej, że dotychczas mogły ją przeczytać Dziewczyny, których imiona zaczynały się na literę "A" - złamałam tą małą niepisaną zasadę ;) 

(...)
27 września skontaktuję się z osobą, do której powędruje "Dzika droga". Będzie mi bardzo miło, jeżeli postanowicie wziąć udział w akcji :)
Miłego wieczoru!"



całość przeczytasz na blogu Kasi (tutaj)





30.09.2013    Recenzja "Dzikiej drogi" na blogu Kasi


Kasia pisze:
"Wiem, wiem. Powinnam zostać spalona na stosie za spóźnienie ;) Niestety przeprowadzki mi chyba nie służą, a już na pewno w połączeniu z kupowaniem mebli, przemeblowaniem, rozpakowywaniem tony walizek i załatwianiem w międzyczasie tysiąca spraw związanych z uczelnią. A! No i zapomniałam o babskiej integracji ;) Na szczęście burzliwe 3 dni już minęły, a ja mogę podziwiać nowy wygląd pokoju i w końcu.... ogłosić do kogo powędruje "Dzika droga"! 


Muszę przyznać, że książkę czytałam z zapartym tchem. Podsumowując ją jednym zdaniem - nie ma rzeczy niemożliwych! I chociaż wszyscy to powtarzają w kółko, Cheryl rzeczywiście udowadnia, że tak jest. Nie zdradzę jednak żadnych szczegółów, abyście miały niespodziankę, gdy wpadnie w Wasze ręce. Jest to z pewnością jedna z tych książek, które powinny znaleźć się w biblioteczce każdej kobiety

Ogromne podziękowania ślę Ani, która wpadła na tak wspaniały pomysł akcji "Przeczytaj i podaj dalej" oraz Tosi, od której otrzymałam książkę :) Czytając "Dziką drogę" poznałam chociaż malutką część każdej z Dziewczyn, u której była ta opowieść. 

Do następnego!
Kasia"


całość przeczytasz tutaj




Bardzo się cieszę, że projekt się rozwija, a książka podoba kolejnym Czytelniczkom :):):):):)

Dziękuję za recenzję :) Polecam z całego serca blog Kasi :)  Z radością czekam na dalszą drogę książki, tym razem do Gąski.

Dziewczyny, jesteście kochane :)
Pozdrawiam
Anna M.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recent Posts