12 września 2013

projekt PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ - czwarty przystanek



U Tosi  (6-11.09.2013)




6.09.2013  -   Książka już u Tosi


"Dzisiaj pan listonosz, któremu nawiasem mówiąc należą się pochwały za to ciągłe dźwiganie moich przesyłek, przyniósł mi paczuszkę szczególną. Książkę, która bierze udział w akcji „Przeczytaj i podaj dalej”. W sierpniu Anna Matysiak wysłała w świat książkę, która wędruje kolejno po następnych książkoholików".

więcej przeczytasz tutaj...





12.09.2013  -   Recencja "Dzikiej drogi" u Tosi


 Kolejna uczestniczka projektu PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ  pisze o książce "Dzika droga"...



Tosia pisze na swoim blogu:

"Jak dla mnie ta kobieta jest mistrzynią- nawet pomimo ciągłego narzekania (kto by nie narzekał w tej sytuacji?) sądzę, że była bardzo odważna i silna, nie tylko fizycznie. 


Moja droga z tą książką dobiegła już końca a szkoda, ponieważ wiele mogłam się z niej nauczyć. Na przykład tego, że czasami na pustkowiu można odnaleźć samego siebie, że nigdy do końca nie jesteśmy sami i że trzeba zrozumieć swoje wnętrze żeby ruszyć dalej. Fakt, że mogłam zaznaczać w książce fragmenty dla mnie wyjątkowe ze świadomością, że kolejna osoba zatrzyma się przy nich i być może tak jak ja zaśmieje się, wzruszy, była cudowna. Co mnie bardzo zaskoczyło wiele fragmentów, które sama bym zaznaczyła, już były podkreślone przed moje poprzedniczki (notabene, wszystkie dotychczasowe czytelniczki miały imię na literę A).


Książka już czeka na podróż pod parasolem, bo za oknem trochę kropi i biedna boi się, że rozmoknie





 więcej przeczytasz tutaj




13.09.2013   -   Kolejna podróż


„Dzika droga” wyruszy do Kasi z fa-m-e.blogspot.com





IDEĘ  PROJEKTU  I  WSZYSTKIE  POSZCZEGÓLNE  PRZYSTANKI
ZEBRANO  I  OPISANO 
TUTAJ




Create your own banner at mybannermaker.com!

KLIKNIJ NA OBRAZEK




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recent Posts