2 stycznia 2014

KOŁO TEATRALNE









Teatr :) Cóż, nie był to mój wybór... Zostałam poproszona o poprowadzenie koła teatralnego w szkole... Pierwsza reakcja - przerażenie... Ale okazuje się, że Pani Dyrektor zna mnie lepiej jako nauczyciela, niż ja sama siebie. Pokochałam teatr szkolny, a moi mali aktorzy inspirują mnie do nowych poszukiwań...



W każdym z nas mieszka małe dziecko i przyznaję się, że na próbach bawię się równie dobrze, jak moi uczniowie. A i jeszcze jedno... Z powodu choroby jednej z dziewczynek, w ostatnim przedstawieniu zagrałam... motyla L) I oczywiście pogubiłam się w scenariuszu... Cóż....



Moje inspiracje, czyli dlaczego zainteresowałam się teatrem...







"PIOTRUŚ  PAN"

























19.02.2013           "Przygody Piotrusia Pana" James Matthew Barrie
                           Pierwsza próba pisania scenariusza....


20.02.2013           "Piotruś Pan i Wendy" James Matthew Barrie 
                                   prace nad scenariuszem



21.06.2013            Przedstawienie "Piotruś Pan"
                                        Nibylandia ocalona...












"CALINECZKA"









                                                     Koniec semestru pełen emocji....







GALERIA ZDJĘĆ

"Piotruś Pan"







:)





2 komentarze:

  1. Jaka piękna scenografia do Calineczki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze twierdziłam, że moim małym aktorom należą się królewskie warunki na scenie... Sami robimy dekoracje, a moje maluchy składają zamówienia na dziwne rekwizyty. Tym razem Calineczka chciała siedzieć w kwiatku - zrobiliśmy lilię gigantycznych rozmiarów. Poprzednim razem z panel podłogowych mój brat zbijał statek piracki dla Kapitana Haka...

      Usuń

Recent Posts