1 stycznia 2014

Roztrzygnięcie konkursu





Moi Drodzy, długo się zastanawiałam komu przyznać nagrodę w konkursie, w którym zadanie brzmiało: "Gdybyś miał/a napisać książkę, jaki byłby jej tytuł i o czym byś napisał?





Zdecydowałam, że książkę  "Telefony do przyjaciela" Anny Łaciny  otrzymuje.... dziewczyna, która co prawda się nie przedstawiła, ale ujęła mnie swoją dojrzałością i co tu dużo ukrywać, skradła moje serce pasją i zainteresowaniem tematyką II Wojny Światowej. Nazwę ją Marzycielką, bo taki ma mail.

GRATULUJĘ





 

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła małej niespodzianki. Zafascynował mnie też wpis MayaEchelon. Urzekłaś mnie swoim indywidualizmem i wrażliwością w patrzeniu na świat i życie. Dlatego postanowiłam nagrodzić Cię, nazwijmy to książką specjalną, czyli "Planetą dobrych myśli" Beaty Pawlikowskiej. Sądzę, że znajdziesz tam wiele inspiracji dla swoich opowiadań.








Dziękuję też Wszystkim, którzy brali udział w konkursie.
 Kochani, nie przestawajcie marzyć i w tym Nowym Roku realizujcie swoje plany... :)



Anna M.




3 komentarze:

  1. Dziękuje bardzo i czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzycielka nie przysłała jeszcze adresu i nie odpowiada na moje maile. Dziś wysłałam ostatniego maila z prośbą o adres kontaktowy. Jeśli się nie zgłosi do poniedziałku, otrzymasz nagrodę główną :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Recent Posts