4 lutego 2014

Dwunasty przystanek "Dzikiej drogi"...




Postanowiłam "uwolnić" jedną książkę... Mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy..


Wybrałam powieść/dziennik "Dzika droga" Cheryl Strayed (tutaj znajdziesz moje przemyślenia po lekturze)  Chciałabym, aby książka, która opowiada o trudnej i fascynującej jednocześnie drodze, odbyła własną drogę. Marzy mi się książka żyjąca własnym życiem, taka, która szuka swoich czytelników i spisuje własną historię. 

 zasady udziału w PROJEKCIE znajdziecie tutaj.








DWUNASTA  UCZESTNICZKA  PROJEKTU





skrytkaslow.blogspot.com






4.01.2014    "Dzika droga" u Katarzyny


  


Kasia otrzymała książkę. Moi drodzy - to już rok 2014 - a to oznacza, że "Dzika droga" jest w podróży od prawie 5 miesięcy! 



O pierwszych chwilach u Kasi przeczytacie na jej blogu. Tu tylko krótki fragment:



Witajcie w Nowym Roku!

Pierwszy post 2014 roku chciałabym rozpocząć niesamowitą akcją, w której wzięłam udział. Mianowicie, mam na myśli projekt: "Przeczytaj i podaj dalej", który został stworzony przez Annę M. z bloga Książki i cała reszta...


(więcej tutaj)






30.01.2014     Ostatnie dni  Cheryl u Kasi




Po wielu perypetiach i przedłużeniu zgłaszania się do projektu, nareszcie Cheryl może wyruszyć dalej. Czasem takie niespodziewane przystanki wnoszą wiele dobrego i są potrzebne. Ty razem ten dodatkowy czas Cheryl wykorzystała, aby na chwilkę znów wpaść do mnie :) Ale o tym w kolejnych postach.... 



 
skrytkaslow.blogspot.com




Tymczasem Kasia napisała:


skrytkaslow.blogspot.com
"Jakiś czas temu przyłączyłam się do projektu Przeczytaj i podaj dalej. To bardzo ciekawa inicjatywa, dzięki której możecie przeczytać ciekawą książkę, a przy tym poznać opinie innych czytelników, ponieważ na kartach książki każdy z nas mógł zapisać swoje refleksje i przemyślenia, albo zaznaczyć swój ulubiony cytat, zdanie i skomentować je. Książka trafi teraz w ręce w Cathy.
(...)

"Dzika droga" przedstawia metamorfozę kobiety zagubionej, niszczącej własne życie w silną i niezależną kobietę. Historia ta ma jasny przekaz, chce nam pokazać, jak odnaleźć własną życiową drogę.

Książkę czyta się bardzo szybko, styl pisania jest lekki, więc czasem ciężko się od niej oderwać, wciąż jesteśmy ciekawi dalszych przygód kobiety. Książka skłania do refleksji!"
(więcej tutaj)







1.02.2014       "Dzika droga" znów u mnie...






Cheryl wpadła tylko na chwilkę... Mimo to, miło było znów ją zobaczyć, przyznaję - rozczuliłam się... 

Kochane, to niesamowite uczucie czytać ponownie książkę i wasze wpisy! Ale o tym napiszę w osobnym poście....










4.02.2013  CHERYL SPAKOWAŁA SWOJE "MONSTRUM" I WYRUSZYŁA DALEJ PODBIJAĆ ŚWIAT...




 Kolejna podróż


„Dzika droga” wyruszy dalej.... przed siebie.... 

Tym razem udaje się do   .... Cathy ....





Anna M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recent Posts