1 lutego 2013

JĘZYK POLSKI

 czyli "Książki - moja pasja"



Kocham książki - od zawsze i na zawsze, kocham zawarte w nich historie, słowa, mądrość i prawdę. Nie czytam książek dla sportu, ilości, pieniędzy, snobizmu, czy kolejnego zapełnionego regału. Wybieram te książki, które wnoszą w moje życie coś wartościowego, może to być nawet jedno zdanie, wokół którego zbuduję nowy świat. 
Nie piszę standardowych recenzji w stylu. ble... ble... ble... "co autor miał na myśli", jaki to język jest wzniosły, czyli wstęp - rozwinięcie - zakończenie. Wystarczająco dużo takich tekstów mam na swoim koncie z czasów licealnych ;)  Taką informacje można sobie przeczytać na okładce książki lub też na każdym innym portalu czytelniczym ;)

Moim zdaniem, każda książka zasługuje, aby przeżyć zawarte w niej słowa i treści we własnym życiu. Każda kolejna historia porusza ukryte we mnie wspomnienia i nieznane obszary czekające na promyk słońca. Dlatego czytam. A gdy zamykam książkę, piszę swoje przemyślenia i żyję tym, co przeczytałam... i czekam, aż znajdzie mnie kolejna książka... :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recent Posts