10 lipca 2014

"Dzika droga" wchodzi na ekrany!





Kochani, właśnie się dowiedziałam! Cheryl Strayed potwierdziła na swoim Facebooku, że w tym roku na ekrany kin wchodzi "Wild" - film oparty na jej wspominaniach...



Bardzo się ciesze, że będzie film. Kiedy w zeszłym roku czytałam jej książkę, wiedziałam już, że pozostawi ona we mnie trwały ślad.












Jakiś czas temu prowadziłam Projekt związany z książką "Dzika droga". Niestety jedna z dziewczyn, Nicole, do której wysłano mój egzemplarz książki, przetrzymuje go od marca. Nie zastosowała się do ani jednego punktu regulaminu owego projektu. Na moje prośby o odesłanie książki, aby projekt mógł być kontynuowany, ciągle odpowiada, że mam być cierpliwa, a książki jak nie ma, tak nie ma. Niestety nie mogę do niej napisać na Facebooku, bo zablokowała moje konto...





https://www.facebook.com/wildmovie2014


Anna M.





4 komentarze:

  1. Film bardzo ciekawie i emocjonująco się zapowiada. Postaram się go obejrzeć.
    Za powrót książki oczywiście trzymam kciuki. Serdecznie Cię Anno pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z niecierpliwością czekam na ten film :) na książkę też, choć od Nicole już tyle słyszałam wymówek, łącznie z rzekomym wypadkiem, przez który nie przysłała książki, że powoli tracę nadzieję...

      Usuń
  2. Nie wiem, czy skuszę się na wersję kinową, czy poczekam na emisję w TV.
    Również trzymam kciuki za powrót książki, przeczytałam ją głównie dzięki Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety książka chyba już nie wróci, Nicole poza kilkoma niezbyt kulturalnymi wiadomościami nie odesłała "Dzikiej drogi".

      Mam nadzieję, że film pokażą w polskich kinach :)
      Pozdrawiam wakacyjnie :)

      Usuń

Recent Posts