19 marca 2015

"Dzika droga" przystanek dziewiętnasty





Kolejna uczestniczka naszego projektu "PRZECZYTAJ  I  PODAJ  DALEJ" i kolejna relacja. Miło mi donieść, że książka nadal podróżuje.




Sylwia pisze:

"<<Przypominają ludzi, którzy utyskują na to, że w życiu do niczego nie doszli. Nie dopuszczają do siebie myśli, że może byłoby inaczej, gdyby zdecydowali się choć raz w życiu wyjść z domu>>.
.
.
Te dwa zdania Szymona Hołowni  towarzyszyły mi przez większość książki. Bardzo celne, dla mnie ważne, bo chyba każdy w swoim życiu ma taki etap, że musi coś zmienić, ruszyć z miejsca. "Dzika droga"- główna bohaterka projektu, o którym pisałam wcześniej tu, dotarła do mnie i szykuje się do wyruszenia w kolejną podróż:) Czas na wrażenia..."

.
.



Więcej przeczytasz na blogu Sylwii



Zapraszam na blog Sylwii, a tymczasem "Dzika droga" leci do Irlandii :) Kolejną osobą, u której się zatrzyma jest Jola :) Bardzo się cieszę, że projekt nadal trwa. Ciągle wierzę, że są ludzie, dla których książki są nierozerwalną częścią życia, ludzie, którzy pragną poszerzać swoje horyzonty i dać się porwać magii wyobraźni.





Anna M.






5 komentarzy:

  1. Jak to miło widzieć, że akcja dalej trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irlandia , ehhh. Ja mam tam przyjaciółkę do której na razie tylko planuję podróż.Kto wie czy nie wyruszę wkrótce śladem książki?Kto wie - może przyniesie mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak :) Projekt trwa :) i bardzo mnie to cieszy :)

    Włochy, Irlandia... Kto by pomyślał, że książka powędruje tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest ta książka!
    http://okiem-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga - zapowiada się ciekawie :)
      Pozdrawiam cieplutko i wiosennie!
      Ania

      Usuń

Recent Posts